Visst var det så

Kollade på höjdpunkterna(?) från matchen igår igen...

Visst var det så att
- Matte körde axeln i ryggen på Warbergkillen före sin utvisning
- Hannes skulle haft en utvisning efter klubban i ryggen på Svensson
- det är mycket tveksamt om Bult drog bakåt vid straffen, troligtvis inte
- Svensson visste precis vad han gjorde när han nickade bollen

Jag förespråkar ju att man hejar på sitt lag och inte ägnar sig åt att smäda
motståndare eller domare. Men igår önskade jag att jag också kunde vissla
så jag kunde vissla ut domarna, dom hade verkligen ingen bra dag på jobbet.

Det hade heller inte dom på läktaren som kastade in saker på planen och
ännu värre ner i Warbergs bås.
Det är inget bra sätt att stödja sitt lag, genom att bete sig illa.



Så otroligt deprimerande det är med mörkret nu.
Hur ska vi överleva tills det ljusnar igen?

Naturligtvis genom att se till att ha saker att se fram mot.
Får fundera lite på vad det skulle kunna vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0