Yr i bollen

Jag skulle ha gått på möte med mina tanter i kväll, men jag är ju yr och känner mig
inte bra så jag fick avboka.
Det blev en snabbfika hemma hos mamma och pappa i stället, måste ju kolla in
pappas opererade öga och så ska mamma läggas in på sjukhuset i morgon.

Hörde på nyheterna att UL kanske måste höja biljettpriserna med 12% för att täcka
sitt underskott. Gör dom det och det inte blir några förbättringar i tågtrafiken så kan
dom ju sluta skryta om att antalet resenärer ökar. Då är det nog många som inte
tycker att det är värt pengarna att stå och trängas om nu tåget kommer när det ska.
Det har varit bedrövligt ett tag nu, så där behövs skärpning.

Vi hade besök av lilla Alex på jobbet igen.
Finns det något mysigare än att hålla i en liten bebis, känna hur den somnar in
i famnen. Helt underbart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0