Är det här jag?

Vad tycker ni, är det här jag?

Monas personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska.
Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår.
Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och
ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda
debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.


Karriärer som skulle kunna passa Mona:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden,
säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter,
skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker
.

Det finns ju kanske några yrken som kan strykas direkt, tex hemmafru.
Jo, iofs om jag var den rika typen av hemmafru med andra människor som skötte allt
hushållsarbete medans jag drack drinkar och käkade praliner.

Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Maya

Jag har fått exakt samma svar nmär jag har kollat på vilka jobb som skulle passa mig.

2008-09-06 @ 15:43:04
URL: http://www.metrobloggen.se/mayamzungo
Postat av: Mona

Maya

Du ser vem du brås på :o)

2008-09-06 @ 17:06:26
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0