En bättre dag

Vet inte, men idag har allt känts mycket bättre.
Kanske för att jag har försökt låta bli att fundera en massa och bara jobbat på.
Satt kvar längre på jobbet idag, för jag ville få lite mer plustid på flexen men så kom jag på
att det är ju inte alls någon bra idé. Varför ska jag ha en massa plustid om jag inte
ska få jobba kvar? Då är det väl bättre att ligga i nederkant av skalan, eller hur?
Ja ja, det blev 45 minuter plus i alla fall. Får ta ut dom någon annan dag.

Missade precis att vinna biljetter till Snoop Doggs uppträdande på Berns.
Hade skickat in i en tävling där man skulle önska någon konsert att vinna biljetter till,
hade då önskat biljetter till Snoop som uppträdde på Berns på Kings födelsedag.
Jag tyckte att det hade ju varit en cool present, men nu skrev man och talade om att dom
hade inte börjat titta på detta förrän nu när konserten redan har varit.
Dom föll i alla fall för min motivering och nu ska jag få önska biljetter till något annat,
så ska dom försöka fixa fram biljetter till mig.

Såg att Anders Eklund inte klassades som psyksjuk.
Bra det så han kan få fängelse och ta sitt straff för vad han har gjort.

Ska EU styra allt, tom bloggarna?
För min del spelar det ju inte så stor roll, men det är ju inte alla som vill eller kan
visa vilka dom är. Här hos oss är det kanske inte något större problem, men det finns
ju andra länder där man inte ser på oliktänkade på samma sätt som här.
Där kan det ju vara katastrof om man tex kritiserar regeringar osv och straffas för det.

Vad duktig han var, Sebastian, som försvann på fjället.
Han visste hur han skulle bete sig.
Sparade på maten och åt blåbär i stället, sökte skydd när det regnade.
En riktig liten tuffing som bara skulle kika lite extra på myrstacken.

Kommentarer
Postat av: Fredo

Jag vet.. ;o)

2008-09-05 @ 15:08:18
URL: http://fredagsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0