Ett jobb för mig?

Fick tips om ett jobb idag, vet inte riktigt om det passar mig:



Kan det här jobbet vara bättre:



Eller så kanske hon som jobbar i hissen ska sluta, hon som säger "Våning 6".

Ja ja, det går ju att skoja om allt.
Vi får väl se om det blir allvar med jobbsökandet utanför firman snart.

Idag har jag tagit tag i det som jag skulle ha gjort för någon vecka sedan,
ringt en massa föreningssamtal. Skönt att vara av med det.

Gissa vad vi åt till middag?
Vi har faktiskt suttit här och smaskat i oss färska räkor. Så gott!!

Jag blir så förbannad när jag läser om Försäkringskassans strul.
Hur kan man bete sig så här mot alla människor som blir utan pengar?
Vad ska folk leva av, hur ska dom betala sina räkningar?
Det verkar som att det är Hitlers hämnd, SAP, som är en av bovarna i dramat.
Ekonomidirektören på Försäkringskassan säger att nu ska alla system fungera och
inkörningsproblemen var i juli.
Varför väntar då folk fortfarande på sina pengar??

Det är nog inte lätt att vara en av flickorna i den här byn.
Jag satt mycket barnvakt när jag var i flickornas ålder, men jag slapp som tur var
sådana här upplevelser.
Här delar sig tydligen byn, det verkar vara störst uppslutning bakom dom vuxna av någon
konstig anledning. Borde det inte vara så att man ställer sig på ungdomarnas sida?

Kommentarer
Postat av: Fredo

Tack!



Det övre jobbet är ju grymt! Det vid övergångsstället alltså! ;-D



Skämt åsido, hoppas ni får besked snart!

2008-09-19 @ 21:39:05
URL: http://fredagsstil.blogg.se/
Postat av: Fredo

Hmm, jobbig situation, jag förstår..



Men det kommer lösa sig, upp med hakan!

2008-09-20 @ 15:52:10
URL: http://fredagsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0