Känner du en hjälte?

Känner du en hjälte?

Så kan en svensk hjälte vara

Någon som...

  ... visar civilkurage.

  ... gör mer än vad plikten (arbetet) kräver.

  ... gör något oegoistiskt utan tanke på kompensation.

  ... inspirerar sin omgivning till att vilja och orka mer.

  ... genom ett rådigt ingripande förändrar eller räddar liv.

  ... uppmärksammar omgivningen på missförhållanden

Nominera din hjälte här.

Jag ska i alla fall ta mig en funderare, det finns säkert en hjälte i min omgivning.

Varför gör jag alltid så här?
Lägger saker på hög och tror att det ska bli mycket lättare att ta ett rejält tag i stället för
att göra saker undan för undan.
Nu har jag i alla fall kommit i fatt med bokföringen för Storvretadagarna *pust*


Min bas förra helgen under Storvretadagarna

Det är väl det enda jag har gjort idag, och mer lär det inte bli.
Nu ska jag kasta mig i soffan och riktigt slöa resten av dagen/kvällen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0