Redan över.....

Så fort det går, här planerar vi ett helt år och så är det redan över.
Hade tänkt skriva någon sorts summering av Storvretadagarna, men jag har inte riktigt
ork för det idag. Måste nog samla tankarna lite mer, men sedan ska jag delge er
mina tankar efter helgen. Berätta om allt kul vi varit med om.

Jag är helt slut, både kroppsligt och i huvudet, så det är otroligt skönt att jag är ledig.
Vet inte riktigt om det är att nu har jag inte Storvretadagarna som kan hålla mina
tankar igång utan nu måste jag börja tänka på jobbeländet.
Jag har ju på något sätt kunnat skjuta det framför mig, har legat sjuk och sedan har
jag haft fullt upp med allt med helgen.
Nu kan jag inte fokusera på annat, nu är jag tvungen att tänka framtid.
Vill inte det, helst vill jag bara kura ihop och gömma mig för allt och alla och sedan
bara låtsas att allt kommer att vara som vanligt.

Men så blir det ju tyvärr inte...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0