Shopping

Emma ringde och ville ha sällskap till Gränby Centrum efter jobbet,
det var nog inte så mycket mamma som rabattkupongerna som fanns med i UNT
som lockade.

Nu blev det ju jag som handlade mest i alla fall, men inte det jag borde handla.
Jag behöver ha en jacka, men kom hem med en kappa.
För att döva mitt samvete så får den vara min födelsedagspresent, eftersom
jag fick pengar från svärmor mfl så passar ju det bra.

 (ett inte så smickrande kort, men det är i alla fall brollan o jag)
Orkar inte ta mig in till stan i kväll, brollan får klara sig utan mig idag.
Det går säkert alldeles utmärkt.

I morgon är det match igen, Storvreta möter Pixbo hemma.
Premiär för migoch jag hoppas dom spelar bättre än i första matchen mot Järfälla.
Jag vill ju se lite kul innebandy, se killarna spela som jag vet att dom kan.

Sirius fick en bra start på säsongen, vinst hemma med 10-4 mot Örnsköldsvik.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0