Tillbaka till glashuset

I morgon ska jag tillbaka till glashuset.
Undrar hur lång tid det ska ta tills jag får något besked.
Jag har i alla sagt ifrån att gå med ut och äta nästa vecka, vi ska ha enhetsmöte och
arbetsplatsträff med middag på lokal efter det. Det skulle vara någon sorts avslutning
på Ombudsnätet, vår enhet. Jag tror att det blir jobbigt nog att vara med under dagen
om jag inte fått något besked, kanske ännu jobbigare om jag har fått "fel" besked.
Tror inte jag kommer att palla med att vara med på kvällen, orkar inte sitta där och vara
glad bland alla som har sina jobb i behåll.
Det skulle ju inte vara så trevligt om jag brakar ihop då, risken är stor att jag gör det.
Kan inte sitta där och känna hur dom andra tycker synd om mig.
Bättre att dom andra får festa i fred.



Har inte varit utanför dörren idag, har suttit inne och jobbat ifatt med bokföringen för
Storvretadagarna. Inte så smart att lägga på hög, det går ju absolut mycket snabbare
att beta av efter hand. Men, är huvudet dumt så får kroppen lida.
Nu är det inlagt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0