Vad vet jag?

Vad vet jag, det var kanske inte den "folkkära" artisten som misshandlade sin fru.
Jag var ju som sagt inte med, men det verkar ju inte helt glasklart eftersom
polisen behåller PD hos sig.

Den andra artisten som varit aktuell i tidningarna efter en anmäld våldtäkt vid en
konsert, han har tydligen friats från polisens sida. Misstankarna mot hans kollega
kvarstår vad det verkar.

I båda dom här fallen finns det unga berusade kvinnor inblandade.
I första fallet säger kvinnan att hon inte vet vad som hänt, det låter ju oroande.
Om man blir så skadad att man måste tas in till sjukhus och inte vet vad som hänt,
då ska man kanske se över sin alkoholkonsumtion.

Nu låter jag som värsta moraltanten, men det är ju så att med mycket alkohol i sig så
gör man inte dom valen man skulle gjort som nykter.
Och man hamnar lättare i situationer som man inte kan hantera, situationer där man
fås att göra saker man kanske ångrar sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0