Vem kommer smygande mitt i natten?

Jag vaknade vid halv fyra-tiden på natten av att ytterdörren öppnas och några kliver in i hallen.
Kastar på mig rocken och går upp och kramar om Maria och Summay.
Maria hade slutat jobba vid halv två-tiden och dom ville vakna upp hos oss i stället för att
låta halva lördagen gå innan dom kunde komma iväg hem till oss.
Mysigt att ha dom hemma några dagar.
L-P och Summay är ute och pysslar i trädgården och jag ska se till att ordna fram lite burkar
vi kan frysa ner kräftor i. Vi kommer att få en leverans med nyfiskade kräftor i morgon.
Visst är det väl lyxigt!



Jag måste försöka komma iväg och titta på "Mamma Mia".

Jag har aldrig ätit en kebabpizza, det verkar jag nästan vara ensam om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0