Vilken dag!

Vilken underbar dag det är!
Fick väl inte riktigt den sovmorgon jag hade tänkt mig, men vad gör det när det är så otroligt
vackert väder ute.
L-P är ute och klipper gräset, för sista gången, medans jag försöker kvickna till och få i mig
lite frukost.
Vad ska sedan hända idag?
Räkningarna måste ju skickas och i kväll är det innebandy igen, Storvreta-Mullsjö.
Där får vi väl hoppas på säsongens första vinst.
Men före det så måste det bli en långpromenad i solen!

Så skönt för Nathalie Johansens familj att få ett avslut.
Så tragiskt att hon hittats död, men det måste vara en lättnad att hon har hittats så familjen
kan göra avslut och få sörja henne.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt med avslut. Jo visst. Jag förstå hur du menar och jag håller med. Men jag blir så förbannad på alla dessa grabbar och män som dödar till höger och vänster som om "bara för att liksom". När kommer alla män att resa sig och säga att de har fått nog?

2008-09-28 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0