Vilket gnällande...

Vilket gnällande det har varit på mig.
Eller vad säger ni?
Ni skiter väl i det jag sitter här och gnäller över, det finns väl folk som har det värre säger ni.
Så är det ju, men så trång är min värld just nu att jag mest har fokus på mig själv.

Ja ja, jag tittar ut lite från mig själv ibland också.
Fick ett mail från Rosa Bandet, det är snart dags för årets fokusmånad på bröstcancer.
Förra året var jag med och hade en webinsamling, tror nog jag ska ordna en sån i år
också. Lite nytta ska jag väl kunna göra, med er hjälp så klart.

Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk.
Visst är det väl ett Hegerfors-uttalande?
Mannen, myten, legenden Arne Hegerfors fick Kristallens hederspris.
Han har ju alltid funnits i min TV, en favorit är ju tävlingsprogrammet han gjorde med
Björn Skifs.

Kristallen, TV-världens firmafest där alla dunkar varandra i ryggen och talar om hur
duktiga alla andra är medans dom i tysthet svär eder över att dom själva inte blir nominerade
eller blir utan priser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0