Mot Globen!



Så är det dags för säsongens sista matcher, SM-final i Globen.
Vi hoppar över städdagen hemma i området och tar oss till innebandyfesten i
Globen i stället.
Det är ju fortfarande lite surt att inte vi, Storvreta IBK, är ett av finallagen.
Men vänta ni bara, nästa år är vi där i Globen

Kommer Jihde att få avsluta på topp?
Man kan ju tycka att han kan vara värd det, men jag ser ju hellre en Warbergseger.
Jag vill se det blå publikhavet jubla, igen.
I damfinalen kommer jag att hålla på Falun, men jag har inte så bra koll på damlagen
måste jag erkänna.

Igår hade vi en trevlig kväll på Hijazz, Linda Brandemark & Red valley band var ju som
vanligt kanonbra. Igår hade dom med lite nya låter som Linda skrivit, kul.
Jag skulle tippa att inte alla som var där mår lika bra som jag gör idag.

Kommentarer
Postat av: Josef Wijk

Hej Mona!

Det finns två typer av hårmodell, såna som elever använder sig av för att göra vad de vill. Sen finns det såna som hos mig, jag som redan har en utbildning och gjort gesällprovet samt jobbat i fem år som frisör. Jag fick jobb på en nyöppnad salong där jag är tvungen att lära mig speciella tekniker som man inte kan lära sig i skolan, det krävs mer kunskap på Stureplan då priserna är höga och kunderna kräver extra mycket. Så jag jobbar nu med modeller som själva får bestämma hur de vill ha det precis som fullt betalande kunder. Skillnaden är ett kraftigt reducerat pris som ska täcka omkostnader så som material.

Jag är alltså inte ny som frisör och klipper inte heller gratis.

Hoppas du har fått svar :o)



Kram Josef

2009-04-18 @ 10:03:58
URL: http://josefwijk.blogg.se/
Postat av: Josef

Det var ju riktigt synd! Deet är ju fram till slutet av maj! SÅ du har ju möjlighet att komma innan dess också!



Kramar

2009-04-18 @ 10:25:42
URL: http://josefwijk.blogg.se/
Postat av: Josef Wijk

Det är fram till slutet av maj, så det går att boka tid hela tiden fram till dess. I Juni börjar jag ta fullt pris, äntligen :o)



Titta gärna förbi eller ring till salongen (08-6781133) så kan du få en konsultation och eventuell tidsbokning.



Kram

2009-04-18 @ 10:29:00
URL: http://josefwijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0