Slut på det roliga

Vilken härlig dag det här började som!
Jag satt ute på altanen och solade medans L-P tvättade bilarna,
visst låter det härligt?
Det var så otroligt varmt och skönt där ute, solen värmde ordentligt och jag
blev alldeles rosa på bröstet.
Det känns som att det finns hopp om livet när man kan sitta så och njuta.
Nu gäller det att vi snabbt köper nya utemöbler så att vi har något att sitta på också.
Måste se till att det blir någon skön stol man kan luta sig i, det behöver jag när jag ska
ligga ute och vila mig under min konvalecens.

Fjärde semifinalen mot AIK, nu var det vinna eller försvinna som gällde.
Vi åkte in till Fyrishov lite tidigare för att vara med på Pregame, där vi åt kall pytt med
mest potatis i och drack en öl till det. Sportchefen Max Holst och tränaren Stefan Forsman
tittade in och Daniel Legue från UNT ställde lite frågor inför matchen.
Både Max och Stefan lät vid gott mod och den känslan tog vi med oss in i hallen.
När väl matchen började så fanns ännu hoppet kvar, men tyvärr så var AIK det bättre laget
och stod som segrare vid full tid.
Nu är det bara två matcher kvar att se den här säsongen, finalerna i Globen nästa lördag.
Jag ska för sista gången logga in på hemsidan och lägga in matchstatistiken.
Det blir tomt när säsongen är över, men det är ju snart höst igen och allt börjar om igen.

Våra herrar får deppa idag, men sedan kan dom se tillbaka på säsongen och vara stolta
över den. Dom har visat att vi är att räkna med och att vi kommer tillbaka starkare och
ännu mer motiverade nästa säsong.

I morgon är det städning som gäller, vi får ju gäster på söndag.
Och så ska L-P och King åka till Västerås och hämta Emma vid flyget.
Jag hoppas ju få sitta på altanen och njuta i solen en stund också, får se till att ta fikarast
i städandet och må gott en stund också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0