Söndag

Huvudvärk, men alla huvudvärkstabletter jag har hemma finns med på listan över
mediciner som jag inte får ta nu.
Det är väl bara att bita ihop och hoppas att det går över antar jag.
Har sovit en timme på spikmattan, vi får se om det gör susen.

Hur känns det när man precis avslutat sin karriär?
Jihde fick sluta under guldregn och jubel, "Bult" slutar som förlorare i sin sista match.
Tyvärr så är det ju bara ett lag som kan vinna, men jag hade gärna sett "Bult" få höja
bucklan en sista gång.

Åke von Trapp! Tack för dom vänliga orden.

Hujedamig, i morgon är det dags att släpa kroppen ur sängen före kl 5 igen.
Nu har jag ju sovmorgon på torsdag att se fram mot, lättare när jag vet att det är
bara tre dagars väckning mitt i natten.

Pyrets mamma och pappa kommer strax och fikar.
Tror jag ska ha ett litet snack med magen och säga att jag tycker att det är så otroligt
lång tid kvar tills Pyret ska komma ut, men 65 dagar kanske rusar iväg ganska så fort.
Idag ska dom ta med sig babykorgen hem och fixa i ordning den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0