Knäckebröd någon?

Grattis Warberg och grattis Viktor Matsenius!

Den sista veckan har det kommit in lite nytt folk i "vår" vagn på tåget på morgonen.
I Uppsala kliver det på en man med några arbetskamrater, den här mannen pratar
sedan oavbrutet tills han kliver av på Arlanda. Inte nog med att han pratar dubbelt
så mycket som någon annan på tåget, han pratar dubbelt så högt som alla andra
också. För oss som vill vila en stund på morgonen så är det en otrolig pina att höra
honom hela tiden.
I morse berättade han om hur en katt suttit utanför hans fönster och skrikit, för att
få slut på eländet så hade han kastat några krukskärvor på katten för att jag bort den.
Jag hade önskat att jag också hade några krukskärvor!!

Hur är det egentligen med värvningen av Holtz? Klart eller?
Det här låter i alla fall bra, hoppas Mika Kohonen lyckas med att locka Juha Kivilehto
till oss i Storvreta.

Hade tänkt gå i säng tidigt idag, men så plockade jag fram Wii Fit.
Fy hundan vad trött och svettig jag blev av step up och att få fart på rockringarna.
Det är ingen lek!

Det här däremot verkar vara lek:



Knäckebrödsdansen, vad säger man?
Härliga killar som gör allt för att synas och få uppmärksamhet.
Och uppmärksamhet får dom.

Kan detta vara möjligt? En ung flicka blir omhändertagen för fylla och hävdar att hon blivit utsatt för
våldtäkt av flera ur personalen hos polisen.
Jag är skeptisk till att det kan vara möjligt, men skulle det så vara så är det bara att ge dom sparken
fortare än fort.

Kommentarer
Postat av: Lillkusinen

Jag tror jag dör av skratt ! :D

2009-04-22 @ 00:16:54
URL: http://nynastes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0