Lååång väntan

Jag undrar om vi får se Fredrik Holtz i Storvreta nästa säsong, det verkar strula rejält med
övergången. Mullsjös hot att sälja honom till någon annan klubb verkar ju lite knepigt.
Vilket lag vill köpa en spelare som inte vill spela där? Om nu Holtz är allvarlig med att det
är till Storvreta han vill byta.

Har varit på sjukhuset hela dagen, det känns på något vis som att man skulle kunna
göra något med rutinerna där uppe. Det har tagit hela dagen att bli inskriven, det började
med provtagning och så väntan.....
Samtal med sjuksköterska och så väntan.........
Samtal med läkaren, lunch och så väntan........
Samtal med narkosen och sedan fick jag äntligen gå hem.
Nu kommer jag på att jag träffade ju aldrig sjukgymnasten, det missade dom tydligen.

Nu läser jag om spikmattor överallt, dom har blivit poppis.
Inte undra på, jag tycker verkligen om min. Jag har shaktimodellen, den som visas på
bilden i den här artikeln. Jag tycker om att ligga på den ganska länge, så skönt att känna
hur hela jag slappnar av och försvinner in i dimman.

Försöker få fart på en av mina favoritbloggare, Selle har varit dålig på att uppdatera sin
blogg ett tag. Hoppas att han hittar inspiration och motivation till att börja skriva igen.

Idag har vår jakt på nya utemöbler fortsatt, vi hittar inte något som vi är riktigt nöjda med.
Är det värt att lägga 10.000:- på utemöbler?

"Britains got talent" fortsätter att ta fram underbara människor, kolla in dom här dansarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0