Varför är det alltid så här?

Varför är det alltid så här?
Nu har vi haft underbart, soligt väder i flera dagar och idag när jag verkligen har
tid och möjlighet att sitta ute och njuta så är det grått och mulet igen.
Nu blir det i stället ett biobesök, vi är väl snart dom enda i Sverige som ännu inte
har sett "Män som hatar kvinnor". Jag har ju läst böckerna men för L-P blir det
en helt ny bekantskap, undrar vad som är bäst när det gäller en sådan här film.
Jag har ju så mycket bílder i mitt huvud, spännande att se om dom bilderna
stämmer med det vi får se idag.

Undrar vad den här mannen har för bilder i sitt huvud?
Han verkar ju leva i sin egen lilla värld där han är en kärlesfull och ömsint far.

Vi ska frakta mer post via järnvägen, klokt beslut.
Det blir säkert ett jädra liv om att en del brevlådor kommer att tas bort, och dom
som kommer att skrika högst är dom som postar ett brev vart annat år på sin höjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Mona, Kan du rekommendera filmen som ni såg? Har ju själv läst böckerna som var grymt bra.



Samåkning till globen på lördag??

2009-04-13 @ 20:09:23
Postat av: edde

Glömde fylla i fältet med namn när jag kommenterade. Det var alltså jag, edde som skrev :-)

2009-04-13 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0