Det luktar....

Eftersom jag var ledig idag kunde jag bara vända mig och somna om
igen när L-P gick upp och åkte till jobbet. Gissa om det var skönt?

Skönt var det också att åka hemifrån när L-P och svärmor skulle äta,
dom skulle nämligen avnjuta(?) surströmming.



Gissar att jag kommer att få lida under natten för dom 10 surströmmingar
som hittade vägen ner i makens mage.

*     *

Att bli tvåbarnsföräldrar inom nio månader, det låter inte som någon hit. 
Det låter otroligt jobbigt, men barnen har säkert glädje av det när dom blir
större. Det hade ju varit lite coolt om dom varit födda inom samma år och
fått gå i samma klass i skolan.



Kommentarer
Postat av: mona-lisa

Jag har då alltid haft glädje att ha en syster så

tät,Nästa lika.Min syster är född 23 juli 53 och jag den 19 juli 54.När vi var små trodde folk att vi var tvillingar.Nu när vi är vuxna har vi alltid haft väldigt kul tillsammans

2009-08-13 @ 10:58:41
Postat av: Angelica

Hej!

Ville bara tacka för att du tillängnat "lite" utav ditt blogginlägg till mig och min familj! Det är nämligen mig du läst om i tidningen!

Kan förstå din reaktion många tror det är jobbigt. Men det är lättare än vad vi någonsin trodde, vår älsta dotter är som en liten solstråle (OFTAST) och lille son sköter sig exemplariskt.. Det kommer säkert komma motgångar också men det blir vad man gör det till.

2009-08-13 @ 23:45:54
URL: http://gekiiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0