GBB på Lingon

Maria, Emma och jag stack ner till Lingon en sväng och lyssnade på GBB igår.



Det småregnade lite, men vi lyckades till slut få ett bord så vi kunde sitta och
lyssna. Just det, sitta!
Igår dansade jag inte ett dugg eftsom jag känner mig lite risig.
Hostar, har ont i halsen och är allmänt hängig.
Fick några kommentarer om att jag inte dansade, men det fick jag väl ta.
Vi blev inte kvar under hela spelningen pga min huvudvärk, men det var full fart
när vi traskade hemåt.

Men idag är det dags att åka ut till Gudinge och årets sotarfest.
En ren njutning för vissa, men för mig betyder det mest att jag sitter där och
pillar med dom stackars grillade fiskarna för att få loss något ätbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0