Kalas?

Nu är man igång igen, People är ett minne blott och nu ska det vara Kalas.
Hur många gånger får man starta nytt bolag, skaffa en massa skulder
och sedan låta allt braka?
Jag har inte ändrat åsikt om Vallgårda och hans sätt att hantera sina anställda.
Har både hört och läst en del om att detta inte var en engångsföreteelse.

Kommer personalen på Kalas få anställningsbevis och lön?
Kommer man fortsätta anklaga folk för oegentligheter när dom klagar på
anställningsförhållandena?

Ja, det kan bara framtiden utvisa.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hur han än beter sig kommer det att bli intressant att följa... Att han gör bort sig är jag övertygad om, frågan är bara hur. :)

2009-09-04 @ 11:54:14
URL: http://worldoffredrik.blogspot.com
Postat av: Mona

Jag är fortfarande lika förbannad för hur han behandlade "Anders" och jag vet ju att det inte var en engångsföreteelse.

Det ska bli spännande att följa utvecklingen med Kalas. Eftersom jag inte riktigt ingår i deras målgrupp så får jag väl följa det hela via din blogg, Fredrik :o)

2009-09-04 @ 12:16:33
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0