Kom hem, Comhem

Idag ligger inte Comhem så högt på min favoritlista.
Internet fungerar inte och det är så frustrerande så jag klättrar
på väggarna. Inte riktigt kanske eftersom jag har backup i form
av vårt mobila bredband, men det är förskräckligt frustrerande
att inte kunna komma ut på nätet.



Vilken man!
Hur fort kan man springa?

Caster Semenya
Jag tror att vi alla tänkt samma tanke när vi sett henne, eller hur?
Hoppas att utredningen visar att hon är en kvinna, det vore tråkigt annars.

*     *

Budgivning pågår, i morgon vet vi hur det går.

Kommentarer
Postat av: Lina





Du menar att vi alla tänkt samma sak om Caster Semenya, att hon ärläcker och att vi alla skulle vilja hångla upp henne, eller åtminstonde få spegla oss lite i hennes glans?

2009-08-21 @ 10:08:09
Postat av: Samuel Garlöv



Hej,



Det är aldrig kul när det är trubbel med nätet. Hur fungerar uppkopplingen nu? Maila mig gärna om du har några frågor.



Med vänliga hälsningar,



Samuel Garlöv

Com Hem

2009-08-24 @ 14:06:59
URL: http://www.comhem.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0