Luftbubblor

"Jag ville bara slå henne medvetslös"
säger pappan som har slagit ihjäl sin 13-åriga dotter med 20 slag
i huvudet med en skiftnyckel.
Så otroligt tragiskt.
När dottern blivit störd av sin lillebror blir hon rasande och hotar pappan
med kniv och hotar att skada styvmamman. Pappn säger att det svartnade
för ögonen och han slår och slår för att skydda sin familj. Det resulterar i
att hans familj minskade med en person.

*     *

Det var bara det jag väntade på, "vaccinet kan ge förlamning".
Det lutar nog mer och mer åt att jag inte tänker vaccinera mig mot H1N1.
Jag har ju aldrig vaccinerat mig mot influensa tidigare och har heller
aldrig varit sjuk. Kan ge mig f-n på att jag skulle bli sjuk av sprutan.

*    *

Jag har gjort canvastavlor tidigare, men aldrig hos Wall44.
När jag satt och tittade på vad jag har för bilder ligger så hittade jag
den här härliga bilden som min kollega Lennart tagit



Visst skulle den bilden med luftbubblor på vattnet bli en häftig tavla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0