Sotarfest i Gudinge hamn

Bästa platsen att lyssna på "Sommar" är i bilen, och just i bilen lyssnade
vi på Alex Schulmans program.
Precis som när jag läste boken så rann det några tårar nerför kinden igår.
Underbart när en människa talar så ur hjärtat.



Vi var ju på väg ut till Gudinge, för årets Sotarfest som för vissa är en av
sommarens höjdpunkter.
Jag tycker att det är mycket skrik för lite ull, jag sitter där och rensar och
rensar och får knappt i mig något att äta. Men som sagt, det är andra som
käkar och tycker att det är så otroligt gott.



   

Jag äter i alla fall av det goda brödet som tanterna har bakat.

När dansen startade kände jag att det var dags för mig att gå hemåt,
jag satt ensam hemma i stugan och tittade på TV en stund.
Det var skönt det också, kände mig ju inte helt kurant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0