Äktenskapskris

Det är möjligt att vi får en liten äktenskapskris i slutet av januari.
Hetingen George Clooney kommer ju till Sverige.



Vi får väl se om vi kan smyga oss till en träff igen, George och jag.

*     *

Vi tog en snabb tur ut till vad vi envisas med att kalla B&W, dvs Coop i
Boländerna. En snabb tur rätt genom butiken, utan att egentligen handla
något speciellt och ändå står det drygt 1900:- på kvittot.
Hur är det möjligt?
Hur ska det bli när vi börjar handla inför julen?
När det ska köpas julklappar och mat?
Jag vill nog inte veta hur det kommer att sluta.

*     *

Sverige klart för semifinal, redan innan sista gruppspelsmatchen spelats.
Vi får väl hoppas på lite mer spännande matcher i fortsättningen.



Kommentarer
Postat av: Sussie

Är det du eller han som är en vaxdocka på bilden?

Förresten, B&W? Jag säger Wessels :)

2009-12-07 @ 22:31:01
Postat av: Mona

Sussie

Han var bara lite blanksvettig över att äntligen få träffa mig :o)

2009-12-07 @ 22:40:19
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0