Nyårspussar

 

Så är det dags att summera 2009.
Ni som har följt mig ett tag vet att 2008 var ett riktigt skitår för mig.
Om det var ett skitår så har 2009 varit desto bättre, i år har det ju hänt saker
som jag tänker tillbaka på i glädje.

Till att börja med så har det ju ordnat till sig för mig på jobbet, så skönt.
Nu kan jag gå till jobbet och känna att jag mår bra, så var det ju inte ett tag.

Så i somras hände det allra bästa, jag blev farmor.
Lilla Livia kom till oss i början av juni och jag hoppas att hon kommer få 
syskon och kusiner också när den tiden kommer.
Vilken otrolig glädje barnbarn är, så mycket kärlek!

    
      Mina raringar, L-P, Livia och Elliott

Så fick vi en liten bonus, Elliott kom till familjen.
Lite lustigt att han och Livia är födda i samma vecka.

Även om 2009 slutar lite i vemod efter sorgebeskedet i morse att min brors vän
gått bort, så blickar vi nu framåt och hoppas på att vi alla får ett bra 2010.
Får jag önska mig något så är det att alla i familjen får må bra och så naturligtvis
ett SM-guld till Storvreta!

      

                                  Skål och Gott Nytt År!
                 Tack för att ni besöker mig, kramar till er alla!



Kommentarer
Postat av: Rune Engström

Tack och ett GOTT NYTT underbart ÅR till dig och din familj!!!

Ljus/ rune

Postat av: Linda

Gott nytt år till dig och de dina, Mona!

2010-01-01 @ 13:22:01
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns
Postat av: edde

Gott Nytt År från en trogen bloggläsare.

2010-01-01 @ 18:39:42
Postat av: Ka

fin blogg :)

2010-01-01 @ 19:54:38
URL: http://priiinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0