Bröllopsyra?

Så ska dom äntligengifta sig och börja producera små prinsessor och prinsar.
Vilken cirkus det kommer att bli när Victoria och Daniel gifter sig nästa år, det kommer
att bli full kaos men visst är det kul för dom.

Dagen Victoria föddes mådde jag inte så bra, var på en färja och kräktes tarmarna ur mig.
Gillar inte sjögång!!!

Dåliga besked inför Storvretadagarna, vi får väl se om vi kan genomföra det hela i år.

Fick hem min nya yukata idag, den gamla var helt utsliten

Nu kan jag gå runt och mysa igen, slippa ha kläder på mig.

I morgon är det dags för innebandy igen, ligacupfinalen mot Balrog.
Har ordnat skjuts hem så nu bär det av mot Södertälje i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0