En svängom....

Jag känner mig alltid lite konstig när jag vaknar efter att ha sovit med öronproppar,
men vill jag sova så har jag ju inget annat val.
Man sover i någon sorts vakuum, lite obehagligt är det allt.

Är nog tvungen att ta en liten promenad, det var ett tag sedan ser det ut som.
En promenad med dammsugaren alltså........
Vet inte riktigt vad jag ska roa mig med när det är över, men det löser sig väl.

Låtsaskompisar verkar vara bra att ha när man hamnar i knipa.
Vill man inte stå för vad man har gjort så kan man alltid skylla på sin låtsaspolare.
Jag kanske ska återuppliva min gamla kompis Eva och ha henne redo, om utifall
att jag skulle behöva henne någon dag.


Follow Mona




Kommentarer
Postat av: Sofie

Skönt att se att man inte är ensam som behöver öronproppar för att kunna sova. Har själv jämt öronproppar i öronen när jag sover. Så himla skönt att kunna stänga ute alla störande ljud när man ska sova. Kan verkligen rekommendera apotekets rosa vaxproppar. De dämpar bra och är jättesköna.

2009-02-08 @ 00:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0