Extra skönt

Undrar varför det alltid är lite extra skönt att besegra AIK?

Härligt att kunna sitta i soffan och njuta av ännu en seger.
7-4, det kan inte ens Jihde snacka bort.
Det blev ju soffan idag, hade inte TV varit i Solnahallen så hade jag suttit där.
Kul att höra Kokocha inte bara jubla över AIK utan även ha lite gott att säga om
Storvreta också. 
Jag förstår inte varför man har så mycket överseende med Kranberg.
"Ja, men han spelar ju så"
Men då så, då får han göra sådana saker som vilken annan spelare som
helst skulle åka ut för. Skrämmande.

Varför har domarna gul-svart när dom dömer i Solnahallen?



Nu hoppas jag att det blir en resa till Södertälje på onsdag, då väntar ju
Balrog och ligacupfinalen. Vet inte om jag får L-P med mig, annars så får jag
väl försöka få lift hem av någon i hallen. Skulle tippa att det kommer att finnas
ett antal Storvretasupporters på plats i Telgehallen.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I morgon är det tulpandag, nya friska blommor till mitt bord på jobbet.

På kvällen är det dags för knytmöte, undrar om vi får ihop folk så att det går
att genomföra knytet. Vi får kanske köra på dom som är anmälda, bandet ska
ju ändå ha betalt så då kan dom ju lika gärna spela för oss.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hur dom spelade SIBK! Vi såg endast 3:dje perioden men det var magnifikt. Nu kanske vi var lite enögda gubben och jag i soffan men fick inte AIK typ ALLA frislag? Nåja det var väldigt snygga mål vi fick se.

2009-02-24 @ 07:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0