Planer för helgen?

Sov längre i morse och hade kortare resväg, så skönt.
Nästa gång jag kommer till Farsta blir det som gäst igen, nu har det ju varit "hemma".
Jag har ju boat in mig ganska så bra där tycker jag, kanske lite för mycket.
Vi får väl se vad Maria säger när hon kommer hem.

Planer för helgen?
Har absolut inga planer för helgen, det får bli som det blir.
Jo, en sak har jag ju planerat. Att sova så länge jag bara kan på morgonen.
Hoppas att något barn kanske tittar hem en stund, man vet ju aldrig.
Vi kanske kan åka och hämta vår bebiskorg, kolla att den är OK tills Pyret kommer.
Ja ja, jag vet att det är långt kvar men jag kan inte vänta.



Nu ska jag se när Morgan Alling rullar höfterna i en rumba.
I kväll åker Carl-Jan ut och Morgan gör ännu en kanondans, eller vad tror ni?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0