Det rullar på...

Dagarna rullar på, utan att något egentligen händer.
Idag insåg jag i alla fall att mina jobbskor som jag tycker så mycket om har gjort sitt
och borde få fara till den plats där skor hamnar när dom trampat klart.
Jag som har tyckt så mycket om dom här gamla skorna.

Jag läste vad Fredrik har att säga om People och Patric Vallgårda, det kompletterar
väl ungefär det som jag förstått redan tidigare.


I morgon är det match mot Balrog igen, i förra veckans match förlorade vi i sudden.
Vi får hoppas att det går bättre i morgon och att det är ett gott tecken inför nästa veckas
match mot Balrog. Då gäller det ju finalen i Ligacupen.

Företaget gjorde ett bra resultat förra året, det tackar vi för.
Det innebär att vi får någon extra dag ledigt även i år, det är ju alltid välkommet.



Tisdag, det betyder att det kom nya friska tulpaner på mitt skrivbord.
Helt underbart, det gör mig så glad att se dom.
Och så glädjer det ju mina kollegor också, som en liten bonus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0