Mot sängen....

I 14 dagar har jag sovit tills jag vaknat av mig själv, kanske inte eftersom jag hade
väckning strax före kl 8 i måndags men ändå.
I 14 dagar har min kropp bestämt själv när den vill vakna, men nu är det slut på det.
I morgon ska den här kroppen släpa sig ur sängen före kl 5 vare sig den vill eller inte.
Hur ska det gå?
Ja ja, det brukar ju gå så det funkar säkert i morgon men just nu känns det omöjligt.

L-P är på Arlanda och hämtar Emma och King som varit i Lissabon en vecka,
dom har antagligen haft det lite varmare än vi haft det här.

Var på innebandy idag, kul att få se en vinstmatch.

Varför är det så svårt att komma i säng?
Jag vet ju att jag kommer att vara svintrött i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0