Så blev vi stående...

Så blev vi stående på perrongen i Upplands Väsby.
Tio minuter efter det att Upptåget skulle ha kommit in och en minut efter det skulle ha
avgått så ropar man i högtalarna och talar om att avgången är inställd.
Ska det vara så j-a svårt att ropa ut det så fort man vet något om det?
Eftersom tåget vände på Arlanda så hade man ju vetat en stund att avgången skulle
bli inställd.
Om jag har bråttom mot Uppsala så har jag ju möjlighet att ta pendeln till Märsta och
där byta till SJ.
Men det fungerar ju bara om jag får information i tid.
Det blev en grinig "synpunkt" inskickad till UL om detta tillsammans med resegarantin
när jag kom hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0