Fredagsblandning

Fredag och nya tulpaner på köksbordet, underbart!

Visst är det skönt att komma hem på fredagen och veta att nu väntar, förhoppningsvis
två dagar utan måsten och tidig uppgång.
Det enda  "måstet" vi har den här helgen är matchen mot Västerås på söndag.
L-P ska ut och övningsköra lite i morgon annars så har vi inga planer alls.

Vilken vecka det har varit, installation av president Obama med hur mycket folk som
helst som samlades för att vara med om den historiska händelsen.
Nu gäller det för Obama att leva upp till alla förhoppningar, det kan inte vara lätt att
veta att så många människor tror att han ska kunna trolla.

Mord i Skyttorp, det är ju som tur är inte vardagsmat.
Varför tycker man att sådant inte kan ske i en sådan liten håla som Skyttorp?
Tragiska saker händer överallt, både i slott och koja.

Budet att Uffe Carlsten gått bort rörde upp känslor för många.
Även om man vet att en människa är sjuk så är det svårt att förstå att det tar slut.

Nu närmast ser jag fram mot att luta mig i soffan och titta på "Let's dance".
Jag skulle inte bli särskilt ledsen om barbiedockan Isabella få lämna i kväll,
men det är väl risk att det blir George Scott eller Elisabeth Höglund som åker.
Carl-Jan får säkert stanna, trots att han inte kan ta ett danssteg.

Såg ni det här?
Jag har hela tiden varit skeptisk mot den mannen, med rätta verkar det som.
Eller vad säger du, Maria?

Den här veckan har jag fått en första titt på en person som jag längtar efter att få träffa.
Något att se fram mot.

Kommentarer
Postat av: Fredo

Absolut inte, och inte de halvnya heller!



Fantastiskt med Obama, visst känns det redan som om världen blivit ett bättre ställe! Och hur dåligt det än går kan det ändå inte bli sämre..

2009-01-23 @ 22:19:09
URL: http://fredagsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0