Adolf Hitler?

Varför döper man sin son till Adolf Hitler?
Inte är det för att man vill sitt barns bästa i alla fall.

Att gentesta sitt barn för att kolla vad det kan vara lämpat för sorts idrott.
"Resultatet visar om ditt barn bör satsa på sporter som kräver snabbhet och
explosivitet, som kortdistanslöpning eller fotboll, eller sporter där uthålligheten är
viktigast, som långdistanslöpning."
Det finns ju fanatiska föräldrar som säkert tycker att det är en skitbra idé att betala
149 dollar och få veta vilken sport som kan ge den största utdelningen.

Idag träffade jag resten av mina nya kollegor, dom undrar nog vad jag ska göra där
i deras grupp.
Det undrar ju jag också, men det löser sig väl någon gång.

I morgon blir det innebandy för mig, L-P ska kalasa med jobbet så jag får gå ensam
matchen mellan Årsta och Sirius i Fyrishov.
Om nu inte någon hör av sig och talar om att den tänker göra mig sällskap.
Man vet ju aldrig, eller hur?

Men först väntar en dag till på jobbet, som jag ska börja med ett snack med min nya chef.
Jag får försöka komma ihåg att svänga av till rätt hus i morgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Önskar Dig underbar helg!



Kramis!

2009-01-16 @ 23:38:38
URL: http://duracellmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0