Vitt mjöl i påsen?

Vet ni, jag törs inte tala om hur länge jag sov idag.
Men för er som förstår kan jag säga att så dags i fredags hade jag nog hunnit äta
kanske hälften av maten på min tallrik under lunchen.



L-P fick hoppa in som ledare under damernas innebandymatch idag,
tränaren måste vara med och spela själv så hon behövde någon som tog hand
om bänken. Det var ett tag sedan han stod där, men jag tror nog han tyckte att det
var riktigt kul även om han inte känner tjejerna.

Det var så länge sedan jag såg en dammatch, jag har ju bara kollat herrarnas
elit och div 1 ett tag så jag har glömt vilken skillnad det är.
Det ser ut att gå så långsamt och ibland lite taffligt när damerna spelar.
Nu är ju det här div 2, senast jag tittade så låg vi ju i div 1 och det är klart att det
syns ju skillnad där också.
Men tjejerna vann med 5-1 så det får man ju ge godkänt.

"Kleerup testades positivt för kokain"
Är någon förvånad?
Enligt poliskällor så testades han positivt för kokain på snabbtestet och så hade
han hasch i fickan, undra på att han var upprörd när han fick lämna pinkprov.

Malin Roos har skrivit en mycket bra krönika i Expressen.
Det är nog som hon säger, det är många i nöjesbranschen som har vitt mjöl i påsen.

Igår tittade jag ju på "Let's dance" och jag har ju redan fått lite favoriter.
Det ska bli spännande att se hur det går för Magnus Samuelsson, han tog "dödslyft"
redan i första programmet så man undrar ju vad han ska hitta på sedan.
Men den som fick mig, och tydligen alla andra enl Aftonbladets undersökning, på fall
var ju Morgan Alling. Helt underbar!
Det blir kul att se hans utveckling under veckorna som kommer.

Men vad hade Jessica Almenäs på sig?
Vem kom på att hon skulle ha något så fult på sig?



Nu blir det kaffe och chokladkaka i soffan och  "Körslaget" på min nya TV.
Visst låter det skönt?

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hela iden om att man inte borde vara rädd för övervakning bara man har vitt mjöl i påsen är ganska konstig. Jag kan väl tycka att det känns obekvämt ändå? Dessutom så finns det ingen objektiv sanning i att knark är fel.

2009-01-11 @ 12:48:40
URL: http://intefanny.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0