Slapp, slö och .....

Så otroligt slapp och slö jag har varit den här helgen.
Så slö att jag inte ens orkade ta mig in till Lingon igår för att dansa till GBB,
jag satt hemma i soffan i stället korkat nog.
Det hade varit spännande annars att se hur det funkade där, kul med en
utomhusspelning. Undrar hur det var med myggen?



Livia kom en sväng på eftermiddagen idag, hon visste nog att farmor behövde
få gosa lite.
Hennes mamma och pappa säger att hon är vaken så mycket under dagarna
nu, men när hon är med farmor sover hon minsann hela tiden.



Utom när det var dags att byta blöja, då hördes fröken en stund.

Sista veckan innan semestern, det brukar ju av någon anledning alltid bli fullt
upp då. I år så är ju mina vikarier i alla fall vana vid att jag är borta så för dom
ska det inte vara några problem att ta över mitt jobb.

Hoppas vädret håller i sig så vi kan få till någon lunch på Pampas Marina.
Det hör ju liksom till sommarjobbet att gå dit och ta en långlunch.
Annars så ser veckan lugn ut för mig, annat är det för L-P som ska ut på bjud-
aktiviteter flera gånger i veckan.
Varför blir jag aldrig bjuden på något kul?
Aldrig och aldrig, men det är alldeles för sällan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0