Stiltje

Det är verkligen sommartyst på jobbet nu.
Långa stunder så hörs ingenting, i ett hus som brukar surra av ljud hela tiden.
Ibland måste jag titta upp och se om det är någon kvar, så att alla inte gått
iväg och lämnat mig helt åt mitt öde.
Men när jag tittar så sitter dom där, några stycken i alla fall.



Den här lappen står på mitt bord och den brukar jag titta på när jag behöver
pigga upp mig lite.
Om ingen annan säger det så får jag väl lov att säga det själv, eller hur?

*
Menar folk allvar?
Kan dom verkligen tänka sig att stå under en flygtur för att få åka gratis?
En timme klarar man väl, men sedan så har jag väldigt svårt att tro att man
pallar att stå längre än så. Det har ju hänt ett antal gånger att jag har fått stå
på tåget och det går ju men inte mycket mer än så.

*
Mycket snack om spikmattorna nu.
Jag tycker i alla fall att det är skönt att ligga på den, men sedan vet jag inte
om den gör under eller inte.
Mår man bra av det så, varför inte?
Fortsätt ni att ha piggarna i ryggen, det smärtar men gör gott för välbefinnandet.

*
Undrar om "våran" Jossan kommer tillbaka helt efter alla skador?
Jag hoppas för det lilla yrvädrets skull att hon gör det.

Kommentarer
Postat av: Gunnar Ståhl

Ja, det får vi verkligen hoppas! "Exporten" från moderklubben Storvreta IK behövs i jakten på det åtråvärda guldet som äntligen borde komma till Linköping! Nu "bara" 5 poäng bakom Umeå IK efter gårdagens vinst mot Stattena. Men det kan bli tufft eftersom flera LFC:are, förutom allsvenskan, har både Champions League och EM-slutspel att tänka på.

2009-07-09 @ 10:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0