Många fina ord

Har shoppat idag, eller snarare så har jag fått en present.
Eller så har jag använt presenter till att shoppa.
Hur ska jag ha det nu då? Har jag fått eller har jag shoppat?
Jag har använt presentkort som jag fått av mina barn i födelsedagspresent
för att köpa mig en ny digitalkamera.

Det blev en Casio Exilim EX-Z1, jag har egentligen ingen aning om den men
jag litar på killen som sålde den till mig.
Nu jädrar ska här tas en massa bilder. Vem vet, ni kanske får se resultat snart.

*
Flyga gratis, vad säger ni om det?
Ryanair försöker få uppmärksamhet igen genom nya utspel, nu är det inte bara
avgiftsbelagda toalettbesök utan ni ska man kunna flyga gratis stående.
Vad tror ni om det?
Det låter ju inte så där jättebekvämt, så jag tror vi hoppas över det.

*
Tittar på minnescermonin för Michael Jackson.
Många fina ord, undrar om han fick höra dom medans han levde?
Jag hoppas det, för alla behöver vi få höra att vi är älskade.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0