Vaktavlösning?

Idag har jag varit otroligt slö, har inte gjort ett dugg.

Vi har fått sällskap av syrran och hennes dotter idag, dom bilade ner idag.
Så det blir lite vaktavlösning här nere eftersom L-P och jag åker norrut igen
 i morgon.



Eftersom jag varit så slö idag var jag tvungen att gå ut på en promenad nu
på kvällen. Vi fick sällskap av pappa, syrran och hennes dotter vilket gjorde
att tempot inte blev så högt som jag ville ha det. L-P och jag fick lov att öka
tempot och gå en extra sväng själva för att det skulle kännas att vi hade
varit ute.

Linda frågade om vår nya familjemedlem, jag kan väl nästan lova att det
kommer att dyka upp någon bild här när det är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0