Bar överkropp?

Vaknade med huvudvärk, och det sitter kvar lite fortfarande trots ett par tabletter
under dagen och ganska mycket vatten.
Kul lunch idag där en kollega berättade en massa hejdlösa historier om sina
gamla kompisar. Vi andra var mest förvånade över att killarna själva hade
berättat vad dom varit med om, vi hade hållit tyst vi.

Var och testade en nu spännande grej idag när jag kom till Uppsala.
Något jag ska testa efter semestern, vi får se om jag berättar mer om det senare.



Sätt på er kläder!
En uppmaning till alla karlar som springer runt med bar överkropp överallt.
Visst uppskattar jag väl en ung, vältränad och fin kropp men så ser ju dom flesta
inte ut och det är inte trevligt att se hängbukar överallt.
Bar överkopp har man på badstranden, när man solar men man går inte och
äter med bara överkropp och man går absolut inte runt på stan så.
Jag tycker att det är äckligt att sitta och äta bredvid någon som är oklädd.
Tjejer kan gärna sätta på sig något dom också när dom inte solar, ett linne se
bättre ut än bara bikini.
Låter jag som värsta moraltanten nu?
Den smällen tar jag i så fall, jag tycker nog att lite hyfs kan man ha.
Även om det är sommar och sol.


Kommentarer
Postat av: Marita Berggren

Jag delar din uppfattning om bara överkroppar i stan och på näringsställen. Det är motbjudande och oerhört "bonnigt". Idag, 8 juli, har jag en insändare i lokalblaskan om detta. Män med bara överkroppar eller kvinnor i BH alternativt bikini hör hemma på stranden eller i trädgården. Jag vet också att du och jag inte är ensamma om att tycka detta!!

2009-07-08 @ 08:40:12
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0