En kasse tvätt

Maria och Yasin kom hem på eftermiddagen, dom är på fest hos Emma som ju
fyller år nästa vecka. Maria gick igenom min garderob för att hitta något att sätta
på sig, tänk att då måste man söka i mammas garderob.
Med sig hade dom en kasse tvätt, igen. Maria hade ju tvätt med sig när hon kom
hem i måndags. Men det är bara att sätta fart på tvättmaskinen, synd att det inte
går att torka ute bara.

Vi köpte en säng idag, en sådan där resesäng för barn. Om det nu skulle bli så
någon gång att det kommer någon liten Livia och behöver sova här.
Jag har inte fått träffa Livia sedan i måndags, längtar efter att få pussa på henne.
Är riktigt avis på hennes mormor och morfar som antagligen träffar henne varje dag.

L-P och jag har precis ätit färska havskräftor.



Det var så gott att jag är glad att ungdomarna inte var hemma så vi behövde dela
med dom. Nu kunde vi sitta och njuta i vår ensamhet.

Killar, ha inte datorn i knät!
Tänk på era små simmare och var försiktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0