Färdigmålad

Såja, nu har jag skickat iväg lönen eller snarare lönerna.
Det var ju en del som jag låg efter med sedan sjukskrivningen så nu rök
det lite mer än jag hade tänkt mig.
Men så är det ju, ingen mening med att deppa för det.

  Idag har vi målat klart på uteplatsen.
Sista gången vi målar dom där eländiga brädorna, dags att bygga nytt.

 Har inte träffat Livia på en vecka, längtar efter henne.
Jag får väl kanske tåla mig tills hon kommer och gratulerar farmor på
födelsedagen antar jag. Men det värsta är att då får jag ju inte ha henne i fred,
det finns ju andra som också längtar.

Det här tipset ska jag komma ihåg nästa gång jag ska be om något.

Och det här tipset var väl bra, men funkar det när man tar från Draughtmastern?
På tal om det, undrar om jag ska ta och köpa hem en öl till på onsdag.
Mina syskon kanske vill skölja ner kaffe och tårta med en öl?
Vi får väl se om jag hinner in på Systemet.

Kommentarer
Postat av: Nexa

Hejsan, och tack för du tog dig tid att inte bara hälsa på utan också kommentera inne hos mig!

Det där med lönen som sprätter iväg lika fort (fortare?) än man fått in den känner jag igen, hehe.

Tyvärr är det väl också så att ju mer man tjänar desto mer är man van vid att göra av med, och skulle man plötsligt få mindre ett tag, så blir det svårt som bara den att anpassa sig :o(

Nåja, jag ska inte klaga, vi klarar oss faktiskt rätt så bra på de pengar vi får in. Inte alla gör det idag, särskilt inte tre pers och två djur på en enda inkomst..

Ha en fortsatt bra kväll!

/Nexa

2009-06-29 @ 19:42:59
URL: http://nexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0