Fredag kväll

Den stora nyheten som alla pratat om idag är ju Michael Jacksons död.
Vi har väl alla en massa minnen av honom och åsikter om honom.
Vi minns hans musik, hans bisarra liv och diverse anklagelser.
Alla är väl överens om att han var en otrolig artist, en artist som aldrig fick
vara barn utan tvingades in i sin konstlade värld redan som liten.



*     *     *

Sommarstämning på jobbet.
Inte för att jag har mindre att göra men det märks att alla är på väg in mot
semester och ledighet. Några jobbade sista dagen idag, men vi är ganska
många som kämpar på någon vecka till.

Nu ser jag fram mot att få sova, om det nu går att göra det i natt.
Natten som gick så var det för varmt för gubben så han rullade och hade sig
hela natten lång, jag hoppas att det är lite svalare i natt så att vi får sova.
Jag tänker i alla fall inte gå ur sängen kl 5 i morgon, det blir sovmorgon.
Men sedan ska det målas så vi blir färdiga med uteplatsen någon gång.


Kommentarer
Postat av: Gunnar Ståhl

Hej!

Hittade din tjusiga blogg via Postens Sommarblogg!

Jo, det här med värmen. Min fru Berit gjorde ett (s)vettigt inköp igår, nämligen två rejäla, golvstående fläktar. Den ena använde vi för första gången igårkväll i sovrummet. Funkade riktigt bra även på mellanreglaget. Man somnade med en känsla av att sova utomhus med en smekande kvällsbris över hela kroppen. Men f-n vet hur mycket el den drar, det visar sig väl på elfakturan, he he!

Hälsa L-P by the way!

2009-06-30 @ 16:03:13
Postat av: Mona

Kul att du hittat in till mig, Gunnar.

Golvstående fläkt i sovrummet är ett måste i den här hettan.

2009-06-30 @ 23:17:14
URL: http://monaspusselbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0