Masturbering



Det blev en svettig kväll på Hijazz igår.
GBB spelade så att svetten stänkte, både på dom själva och på oss som dansade.
En kul kväll, dom gjorde en riktigt bra spelning.

Marc gjorde under kvällen ett uttalande om vad jag skrev här om deras förra spelning,
jag skrev ju då att det hade varit mycket masturberande på scenen.
Igår var det inte lika mycket onani, även om Hjalmar hade små stunder med sig själv
ibland. Det är ju snällt(?) att vi andra får vara med då.

Jag var ju helt genomsvettig efter att ha dansat i värmen och när jag var på väg hem
pratade jag med en kille ur personalen. Han tyckte att det varit en bra spelning och
han hade noterat att jag dansade mycket. När jag sa att jag skulle åka hem och ta
en dusch fick jag erbjudandet att låna duschen där, om jag vågade.

Marc, det var en skitkul spelning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0