Semestertomt....

Så tomt det var på jobbet idag, det var många som passade på att vara lediga en
extra dag så här vid midsommar. Jag åkte hem hyfsat tidigt, det kändes inte så
inspirerande att sitta där nästan ensam och jobba.

Vilket underbart midsommarväder vi har då, här har regnet forsat ner under kvällen.
Men det är bara att hoppas på att det är uppehåll i alla fall fram till 3-tiden i morgon,
så vi hinner klart med vår aktivitet.
Jag ska som vanligt vara med och arrangera midsommarfirandet här i Storvreta,
så mig hittar ni i morgon säljandes lotter eller snurrandes på chokladhjulet.

 

Alla år tidigare har vi haft tur med vädret, någon gång har det börjat regna lite smått
när jag cyklat hem. Men huvudsaken att barnen får dansa och vi får ha en trevlig
stund tillsammans.

Jag var otroligt trött när jag satt på tåget på väg hem idag, men inte kommer jag i
säng någon gång för det. Men jag har ju i alla fall sovmorgon, ska inte vara på
plats förrän kl 9 i morgon. Måste bara komma ihåg att plocka lite prästkragar att
sätta i stången.

Maria hjälpte mig att färga håret i kväll. Tror och hoppas att jag kommer att ha ungefär
samma färg som vanligt men att mina naturliga slingor ska vara dolda.
Vi får väl se i morgon jur det ser ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0