Sista besöket på ER

Tänk att det regnade fortfarande när jag gick upp i morse.
Det och inställt tåg gjorde att vi tog bilen till Solna och så otroligt skönt det är,
vore det inte så dyrt så skulle jag banne mig alltid åka bil.
Vi åkte hemifrån vid samma tid som vanligt, hämtade upp en kompis i Uppsala
och efter att släppt av killarna vid Västra Skogen och sedan parkerat bilen var jag
uppe vid min plats redan 6.50. Ca 45 minuter tidigare än jag brukar komma.

En sväng in på IKEA när vi kom hem, shoppade lite småsaker bara.
Typ barnbarnsaker........
Hem och bakade kokoskakor och en tårtbotten innan det var dags att ta farväl,
sista avsnittet av Cityakuten fick som vanligt lite tårar att rinna.
Så många tårar jag gråtit till den serien.
Och såna snygga läkare det har funnits där, jag säger bara George Clooney!
Han var ju snygg så att klockorna stannade och han har ju inte direkt blivit
fulare med åren.



Vill du blogga hos oss?
Så frågar fler och fler tidningar sina läsare, men vad är det för sorts bloggare
dom är ute efter? Naturligtvis vill dom ha någon färgstark person som har åsikter
och som har någon sorts tema i sin blogg. En sådan som härliga Linda.
Vi andra får nöja oss med att blogga för dom som råkar hitta in till oss på ett eller
annat sätt. Jag törs inte skriva vad någon hade sökt på Google efter för att hamna
hos mig, men det handlade om något han gjorde medans hans syster sov.
Stackarn, vad besviken han blev när han hamnade här.
Spännande hur folk kan hitta hit, in till min lilla pusselbit.

Jag har som sagt bakat i kväll, borde ha städat också men nu kom ju Cityakuten
i vägen för det. Och det var ju ingen annan som tyckte att städning stod på schemat
så vi släpper väl in gäster i vårt stökiga hem i morgon.
Så får det bli!


Kommentarer
Postat av: Linda

Gulliga du, det var fina ord, tack!

Och som jag håller med om Clooney, suck och stön. Jag och mamma satt som klistrade när han var läkare i CA. Det var tider det!

2009-06-16 @ 00:58:43
URL: http://blogg.alltombarn.se/innandufanns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0