En evighet? Inte då

Tänkte låta Maria vakna av sig själv idag, men jag insåg när klockan var 11.10
och vi skulle vara hemma hos mina föräldrar vid 12 att det inte skulle funka.
Det fick bli gamla takter, in på rummet och tala om att det är hög tid att vakna.
Fika hos mamma och pappa och sedan skjutsade jag Maria till tåget.
Nu blir det tydligen täta besök, hon ska tydligen komma hem igen redan på
lördag och så kommer hon hem till midsommar också.

I morgon är det sista dagen hemma!

Helt sjukt vad fort sex veckor går, det lät ju som en hel evighet.

Jag mår ju bra nu och jag hoppas att jag kommer att fortsätta att göra det nu

när allt ska bli som vanligt igen.

Som vanligt, det betyder ju uppstigning FÖRE kl 5 på morgonen.

Är det klokt det?


I morgon ska jag gå och kolla synen och sedan kommer det stora problemet

med att välja ut nya glasögonbågar. Tänkte vara lite ekonomisk (läs gärna snål)

och testa att skicka efter på nätet, knepigt då att välja ut vilka bågar jag ska få
hem för att prova. Men det är väl bara att skicka efter ett gäng och se hur det går.

Den här killen kanske skulle behöva glasögon, så han ser vad han försöker sätta på.
 
Det är skrämmande att höra att de högerextrema partierna i Europaparlamentet ökar
med åtta mandat. Jag är så tacksam att vi i Sverige hade vett nog att inte skicka någon
från SD till parlamentet.


Kommentarer
Postat av: Rickard

Tack Mona!

Charmig norhörning det där.. :P

2009-06-10 @ 08:24:56
URL: http://diarybyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0