Dalen, det var värst

Idag skulle vi inte hem och äta direkt efter jobbet eftersom det var sista seriematchen
i Fyrishov. Förra matchen så käkade vi ju nere på bowlingen och det är verkligen ingen
höjdare, så idag tänkte vi ta nya grepp och äta någon annanstans.
Vårt val föll på kinesen som ligger där Draken låg tidigare, har ingen aning om vad
stället heter. Dragon något kanske?
Det är i alla fall inget ställe jag kommer att rekommendera till någon.
Man brukar kunna bedöma en restaurang efter hur det ser ut på toaletten och mycket
riktigt, det stämde här med. Jag besökte den innan vi gick och fick bekräftat precis
vad jag tyckte om det stället.
Det kommer inte att bli något mer besök där, det kan jag tala om.

Sedan bar det av mot Fyrishov och en helt betydelselös match, som vi vann med 7-2.
Vi visste att oavsett hur matchen skulle sluta så skulle vi hamna på femte plats.
Det mest spännande under kvällen var vilket lag som skulle välja oss till kvarten.
Nu blev det ju så att inget lag ville spela mot oss så Dalen fick ta oss vare sig dom
ville eller inte.
Dalen ska nog funka, synd bara att det inte går att hänga med på bortamatcherna.
Det funkar ju inte så där jättebra att dra upp till Umeå en torsdagskväll.
Men det är väl bara att hoppas att vi får närmre matcher i semin, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0